تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| یک تیم عربستانی دیگر رقیب الهلال برای جذب مسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نام لیونل مسی اسطوره آرژانتینی از ۶ ماه گذشته در کنار باشگاه الهلال ریاض مطرح می شود. بارسلونا در تلاش است تا مسی را به نیوکمپ برگرداند و مسی نیز موافق بازگشت است ولی بارسلونا هنوز نتوانسته رضایت لالیگا را به خاطر ثبت قراردادهای جدید جلب کند.

شبکه «CBS» عربستان بعد از قهرمانی الاتحاد در لیگ عربستان از احتمال تغییر مسیر این بازیکن آرژانتینی به الاتحاد خبر داد. این شبکه عربستانی اعلام کرد اگر مسی با پیشنهاد عربستان موافقت کند احتمال دارد مسی به جای الهلال در الاتحاد حضور پیدا کند.

پروژه بزرگ دولت عربستان برای جذب مسی در راستای تبلیغ این کشور به شمار می آید. الاتحاد با توجه به قهرمانی در لیگ سهمیه جام باشگاه های جهان را کسب کرده و برای مسی بهتر است که در لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه های جهان حضور پیدا کند.

طبق گزارش های رسیده پیشنهاد عربستان برای انتقال این بازیکن دستمزد سالیانه ۴۰۰ میلیون یورویی است.

عکس| یک تیم عربستانی دیگر رقیب الهلال برای جذب مسی

۲۵۱۲۵۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| یک تیم عربستانی دیگر رقیب الهلال برای جذب مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..