تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای مقامات بلژیک در مورد تبادل زندانیان با ایران

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، نخست وزیر بلژیک امروز پنجشنبه مدعی شد کشور در حال بررسی درخواست ارائه شده از سوی ایران برای تبادل زندانیان بین اسد الله اسدی با اولیویه وندکستله، جاسوس بلژیکی در ایران است.

این اظهارات نخست وزیر بلژیک در حالی است که سخنگوی دادگستری بلژیک دیروز گفته بود با ایران بر سر مبادله اسدالله اسدی به توافق نرسیده است.

اسدالله اسدی، دیپلمات کشورمان ۴ سال پیش به اتهام واهی برنامه‌ریزی برای حمله به گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در آلمان بازداشت و به بلژیک منتقل شد و دادگاه این کشور هم او را به ۲۰ سال حبس محکوم کرد.

اسدی جولای ۲۰۱۸ در ایالت بایرن آلمان در زمان بازگشت به اقامتگاهش در وین با وجود دارا بودن مصونیت سیاسی به طور غیرقانونی بازداشت شد. بعد از گذشت یکصدویک روز بازداشت با حکم غیرقانونی دادگاه کارلسروهه آلمان، در اکتبر ۲۰۱۸ به بلژیک منتقل شد.

پس از انتقال، دادگاه کیفری آنتورپ برخلاف مصونیت دیپلماتیک آقای اسدی برابر کنوانسیون ۱۹۶۱ وین، وی را به صورت غیرقانونی به بیست سال حبس محکوم نمود و هم اکنون، او در حال حاضر در بلژیک زندانی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای مقامات بلژیک در مورد تبادل زندانیان با ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..