تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قالیباف: دولت در حال حاضر نظری برای اصلاح لایحه حجاب و عفاف دارد/ تا زمانی که لایحه نهایی به دست ما نرسد، نمی‌توان اعلام وصول کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حال حاضر نظری برای اصلاح لایحه حجاب و عفاف دارد اما ما در مجلس تا زمانی که لایحه نهایی از سمت دولت به دست ما نرسد نمی توانیم چیزی را اعلام وصول کرده و بررسی نماییم.

محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 7 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در خصوص روند بررسی لایحه عفاف و حجاب گفت: با توجه به اینکه این لایحه از طرف دولت تقدیم مجلس شده است و در روزهای اخیر این لایحه مورد نقدهایی قرار گرفته است و ظاهرا دولت می خواهد آن را جهت اصلاح و برطرف کردن نقدهایی که مردم به آن وارد کرده اند پس بگیرد.

وی افزود: ایرادات جدی به این لایحه که از سوی قوه قضائیه تنظیم شده و از طرف دولت به مجلس تعیین شده از سوی دلسوزان و عموم مردم وارد است و اگر ریاست محترم قوه مقننه در مورد این توضیح دهند تا اذهان امت حزب الله و مردم روشن شود که وضعیت بررسی این طرح چه می شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما به عنوان رئیس مجلس در پیشگاه مقام معظم رهبری قول دادید این هفته لایحه حجاب در دستورکار فوری مجلس قرار بگیرد اما الان با فضای ایجاد شده ما در برزخی گرفتاریم که از طرفی ضرورت بررسی لایحه را داریم و از طرفی نقدهای جدی که به این لایحه وارد است لذا جنابعالی توضیح دهید سرنوشت این لایحه چه می شود و آیا دولت قصد دارد اصلاحات و نقدهای وارد به این لایحه را اعمال کند یا به همین شکل و صورت قرار است در مجلس بررسی شود.

وی تصریح کرد: در این لایحه دست بسیج بسته شده است و با بی حجابان و حرمت شکنان مماشات شده و نقدهای جدی از سوی مردم وارد است.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر تاکید کرد: قوه قضائیه این لایحه را تنظیم کرده است و براساس قانون، این لایحه به دولت ارسال شده و دولت نیز آن را بررسی کرده و آن را برای ما ارسال کرده و همانطور که شما اشاره کردید دولت در حال حاضر نظری برای اصلاح آن دارد اما ما در مجلس تا زمانی که لایحه نهایی از سمت دولت به دست ما نرسد نمی توانیم چیزی را اعلام وصول کرده و بررسی نماییم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دوستان در تریبون ها می گویند مجلس چرا کاری نکرد اما باید ابتدا لایحه بیاید، بعد قضاوت کنید، طبیعتا ما لایحه را پیگیری می کنیم اما هنوز این لایحه در دست بررسی توسط دولت است و هر زمان که به مجلس تقدیم شد دوفوریتی است و آن را اعلام وصول خواهیم کرد و حتما موضوع را با اولویت در دستور قرار می دهیم و من در ملاقات نیز به آن اشاره کردم./




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قالیباف: دولت در حال حاضر نظری برای اصلاح لایحه حجاب و عفاف دارد/ تا زمانی که لایحه نهایی به دست ما نرسد، نمی‌توان اعلام وصول کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..