تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاروان متبرک بیرق رضوی مهمان کردستانی ها شدند

 حامد امیریان دبیر اجرایی کانون جوانان رضوی زیر سایه خورشید کردستان عصر امروز در نشست خبری به تشریح برنامه‌های کاروان بیرق رضوی در استان پرداخت و گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت کاروان بیرق رضوی این کاروان از امروز تا ۱۱ اردیبهشت در استان حضور دارند و به در برنامه‌هایی جداگانه به شهرستان‌های مریوان، سروآباد دهگلان، قروه و بیجار خواهند رفت.

او با بیان اینکه در طول این مدت ۵۸ ویژه برنامه با حضور سفیران آستان قدرس رضوی در استان برگزار خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آنان، حضور در از مقبره امامزاده هاجره خاتون، برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان، برگزاری جشن در دانشگاه کردستان از جمله برنامه‌های این کاروان خواهد بود.

امیریان اضافه کرد: هم چنین این کاروان فردا با هدف رساندن پیام امنیت پایدار در جای جای کردستان در مرز باشماق حضور پیدا خواهند کرد.

او خاطرنشان کرد: در بدو ورود این کاروان به استان پنج نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در سنندج آزاد شدند و ۸۰ سرباز نیز مرخصی چند روزه رفتند. 

مردم کردستان ارادت عمیقی نسبت به خاندان اهل بیت (ع) دارند

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان نیز در دیدار با اعضای کاروان زیر سایه خورشید اظهار داشت: مردم کردستان ارادت بسیار عمیقی نسبت به خاندان اهل بیت (ع) و به خصوص امام رضا دارند و یکی از پر تکرار ترین اسامی که کردستانی ها بر فرزندانشان انتخاب می‌کنند، نام مبارک امام رضا (ع) است.

او افزود: آمادگی کامل برای تقویت مناسبات با آستان مقدس رضوی و اجرای طرح هشت بهشت را داریم.

زارعی کوشا در ادامه این جلسه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پروازهای فرودگاه سنندج اشاره کرد و افزود: فرودگاه سنندج اکنون در هفته یک پروا برای تهران دارد که از هفته آینده تعداد پرواز ها افزایش می یابد و ظرف یکی دو ماه آینده مشکل پرواز های فرودگاه سنندج به صورت کامل حل خواهد شد.

استاندار کردستان گفت: سال گذشته برای اولین بار میزبان زائران اربعین بودیم و پیش بینی می شود در اربعین امسال زائران بیشتری از مرز باشماق این استان تر د داشته باشند.

 اعضای کاروان زیر سایه خورشید امروز هم چنین در برنامه ای دیگر با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری دیدار داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاروان متبرک بیرق رضوی مهمان کردستانی ها شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..