تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ندامتگاه های قم بر مدار سواد آموزی

حجت السلام والمسلمین محمد رضا قاسمی نیا،معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴۸ سوادآموز در دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال کلاس‌های طرح ندامتگاه استان قم از نعمت و موهبت سواد برخوردار گشته اند اظهار کرد: این سوادآموزان علاوه بر سوادآموزی، مهارت‌های اجتماعی، حقوق شهروندی و مهارت‌های اساسی زندگی را نیز فرا گرفته اند.

او سوادآموزی زندانیان را گامی موثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، سلامت روانی و اجتماعی جامعه دانست و تصریح کرد: باید تمامی بی سوادان و کم سوادان زندان‌های استان در فرصت دوم آموزش از نعمت سواد بهره‌مند شوند.

قاسمی نیا همت وپشتکار وندامت مددجویان را برای جبران خسارت‌های گذشته مهم ذکر کردوگفت:  آنچه امروزه نقش مهمی در افزایش جرائم دارد، سوءاستفاده‌های رسانه‌ای و فضای مجازی وعدم سواد حقوقی برخی از افرادجامعه است که در این خصوص باید ابعاد سواد به ویژه دراین موضوعات وشاخه‌ها آموزش داده شود.

او اظهار کرد: شرکت درکلاس‌های سوادآموزی ومطالعه مطالب ومحتوا‌های سودمند وارتقای سطح دانش وبه کارگیری آموخته‌ها درزندگی؛ در تغییررفتارانسان‌ها ارتباط دارد ومی توانیم شاهد کاهش جرائم و آسیب‌های فردی و اجتماعی در جامعه باشیم.

قاسمی نیا با قدردانی از همراهی مسولان اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خاطرنشان کرد:در سال جاری نیزآماده هرگونه اقدام و همکاری و پیگیری برای تشکیل کلاس‌های سوادآموزی در ندامتگاه می‌باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ندامتگاه های قم بر مدار سواد آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..