تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دانشجویان با توجه بیشتر به ورزش‌های دانشگاهی

ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در پنجاه و دومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور درحال برگزاری است؛ گفت: برای جلوگیری از آسیب های روانی و اجتماعی دانشجویان بهترین راهکار توانمندسازی دانشجویان و انتقال تمرکز از درمان به پیشگیری است که نیاز  به حمایت از برنامه ها و فعال تر شدن بخش های مختلف دانشگاه ها و همچنین تشکیل شورای سلامت و سبک زندگی در دانشگاه ها با آئین نامه جدید ابلاغی دارد.

مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی ادامه داد: دوپامین «هورمن شادی»، سروتونین«هورمون احساس خوب» و اندورفین «هورمون آرامش و لذت» هورمن هایی هستند که با ورزش کردن در بدن ترشح می شوند و برای سلامت جسمی و روانی دانشجو بسیار حائز اهمیت هستند.

نعیمی افزود: برنامه ریزی برای فعالیت های هیجانی و نشاط آور ورزشی، بازدید از مکان های جدید، برگزاری مسابقات پرشور و هیجانی ورزشی، شرکت در فعالیت های جذاب و هیجان انگیز همه و همه از جمله عواملی هستند که شعار ما یعنی پیشگیری قبل از درمان را تحقق می بخشند بنابراین ایجاد فضاهای ورزشی و ترغیب دانشجویان به شرکت در مسابقات ورزشی و انجام فعالیت های ورزش در سلامت دانشجویان بسیار مهم است.

گفتنی است پنجاه و دومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور ۳ الی ۵ خرداد به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دانشجویان با توجه بیشتر به ورزش‌های دانشگاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..