تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای توسعه برنامه‌های دهه کرامت

۱۳:۳۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۰۷۹۶

۱۳:۳۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۰۷۹۶

استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای توسعه برنامه‌های دهه کرامت

دانلود PDF

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مطرح کرد؛

استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای توسعه برنامه‌های دهه کرامت

دانلود PDF

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر با بیان این که کار‌های خوبی در حوزه دهه کرامت از سوی ستاد بزرگداشت دهه کرامت در سراسر ایران اسلامی در حال برگزاری است، بیان کرد: نکته بسیار مهم، ارتقای کیفی این برنامه‌ها است تا در تعمیق باور‌های دینی و پاسخگویی به شبهات دینی مردم اثرگذار باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان این که دشمن در تلاش برای تزریق روحیه ناامیدی در میان مردم به ویژه نسل جوان است، گفت: امیدوار کردن مردم نسبت به آینده انقلاب اسلامی و کشور باید در برنامه‌های دهه کرامت مورد توجه جدی باشد.

او با اشاره به نقش مهم مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری در توسعه برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد و ادامه داد: همه ظرفیت‌های کشور باید برای توسعه برنامه‌های این دهه به کار روند. الحمدالله طبق گزارشی که مسئولان و نمایندگان ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور داده اند، شاهد توسعه کمی و ارتقای کیفی این برنامه‌ها در سال جاری هستیم.

قاضی عسکر با بیان این که دهه کرامت، دهه ولایت و امامت، جشن‌های ولادت حضرت مهدی (ع) و همه مناسبت‌های مربوط به سرور اهل بیت (ع) باید موجی از نشاط و شادی در جامعه ایجاد کنند، افزود: نشاط آفرینی و امیدآفرینی به طرق مختلف باید در جامعه رواج یابد. محتوای و شکل برگزاری برنامه‌ها در این مناسبت‌ها باید مروج انگیزه در میان مردم به ویژه نسل جوان، نسبت به وضعیت فعلی کشور در مقایسه با گذشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای توسعه برنامه‌های دهه کرامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..