تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت با پاورتویز ویژگی‌های جالب macOS را به ویندوز آورد

پاور تویز مجموعه‌ ابزارهای تحت ویندوز است که امکانات و ویژگی‌های متنوعی را در اختیار کاربران سیستم‌عامل مایکروسافت قرار می‌دهد.

به‌تازگی نسخه‌ جدید مایکروسافت پاورتویز با دو ویژگی برجسته معرفی شده که به بررسی آن می‌پردازیم.

اولین ویژگی نسخه‌ی ۰.۷۰.۰ پاورتویز به شما امکان می‌دهد در حالی که از یک ماوس و صفحه‌کلید استفاده می‌کنید بتوانید با چندین رایانه تعامل داشته باشید.

دومین ابزار که Peek نام دارد از طریق کلیدهای ترکیبی Ctrl + Space پیش‌نمایش سریع از تمام فایل‌های انتخاب‌شده را در File Explorer ارائه می‌کند. این قابلیت شبیه به Quick Look در مک عمل می‌کند.

جدا از این دو مورد، به‌روزرسانی مذکور مشکلات و باگ‌های سیستمی مربوط به آپدیت‌های آن را نیز حل کرده است. اگر می‌خواهید PowerToys را امتحان کنید، با توجه به معماری پردازنده خود (ARM یا X86) می‌توانید آن را از GitHub مایکروسافت دانلود کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت با پاورتویز ویژگی‌های جالب macOS را به ویندوز آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..