تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال- نساجی مازندران/ نبرد مربیان پرتغالی و اسپانیایی برای رسیدن به فینال

مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود و تیم استقلال به مصاف تیم نساجی می‌رود و تیم پرسپولیس هم برابر تیم هوادار صف آرایی می‌کند.  

تیم فوتبال استقلال نتوانست قهرمان لیگ برتر فوتبال شود و هواداران این تیم امیدوارند که تیمشان در جام حذفی قهرمان شود.

شاگردان ساپینتو در حالی به مصاف تیم نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می‌روند که این تیم  تنها تیمی که فصل گذشته آبی پوشان را شکست داد و در نهایت هم قهرمان جام حذفی شد. البته نساجی آن تیم قدرتمند فصل گذشته نیست، ساکت الهامی مربی که نساجی را قهرمان کرد دیگر در این تیم حضور ندارد.  

نساجی‌ها در این فصل ۲ سرمربی عوض کردند. آن‌ها  فصل را با حمید مطهری آغاز کردند و حالا انرخوس اسپانیایی هدایت نساجی را برعهده دارد که در لیگ برتر هیچ بردی به دست نیاورد، اما در یک چهارم نهایی تیم پیکان را ۳ بر صفر شکست داد تا حریف آبی پوشان شود.

هر ۲ تیم با شرایط متفاوتی برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند. تیم استقلال در آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال توانست ۷ گل به تراکتور بزند و در لیگ برتر با ۵۲ گل زده از پرسپولیس و سپاهان بیشتر گل زد، اما نساجی با ۴۴ گل خورده بعد از نفت مسجدسلیمان سقوط کرده، دومین خط دفاع ضعیف لیگ را دارد. نساجی در هفته پایانی لیگ ۴ گل از پرسپولیس خورد و بعید است بتواند در طول ۹۰ دقیقه  مقابل استقلال دروازه اش را بسته نگه دارد.

ساپینتو پرتغالی قبل از این مسابقه پاکو خمز مربی اسپانیایی و کاربلد تراکتور را با ۷ گل آبی بدرقه کرد و حالا به مصاف دومین مربی اسپانیایی شاغل در فوتبال ما می‌رود و بعید نیست که نساجی باخت سنگینی را متحمل شود و این مربی اسپانیایی خیلی زود از نساجی جدا شود. البته اگر آبی پوشان خود را از پیش برنده بدانند ممکن است اسیر شگفتی شوند.

میرزایی بازیکن استقلال به علت پارگی رباط صلیبی نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و یامگا هم با مصدومیت به ایران بازگشته است.  

تیم استقلال در بازی رفت لیگ برتر توانست تیم نساجی را ۳ بر یک شکست بدهد و در بازی برگشت در قائمشهر به تساوی یک بر یک رضایت داد و فردا سومین تقابل ۲ تیم در این فصل است.   البته به نظر می‌رسد آبی پوشان بازهم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند، اما این دلیل نمی‌شود که  برای قهرمانی دوباره تلاش نکنند. سایر تیم‌ها نیز تمایل دارند استقلال قهرمان حذفی شود، زیرا در آن صورت شانس دیگر تیم‌های لیگ برتر برای حضور در آسیا بیشتر خواهد شد.  

تیم استقلال برای رسیدن به نیمه نهایی مسیر سختی را طی کرد و ۲ تیم لیگ برتری تراکتور تبریز و ملوان انزلی را شکست داد و بعد هم به سختی از سد تیم سختکوش پارس جنوبی جم گذشت. در آن طرف، تیم نساجی هم ۲ تیم لیگ برتری  پیکان و آلومینیوم اراک را شکست داد و همچنین تیم دسته اولی فجرشهید سپاسی را در مرحله یک شانزدهم از پیش رو برداشته است.

به هر حال تیم نساجی قهرمان فصل قبل برای فینالیست شدن کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

اسامی داوران مرحله نیمه نهایی جام حذفی

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲
استقلال و نساجی مازندران ساعت ۱۸:۳۰ 
داوران: حسن اکرمی، مهدی عالیقدر، محمدرضا مدیرروستا، عبدالنبی پورخلف
ناظر: رضا سخندان

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲
هوادار تهران و پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰
داوران: علی صفایی، امیرمحمد داودزاده، رحیم حاجی‌پور، سیدعلی اصغر مومنی
ناظر: فریدون اصفهانیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال- نساجی مازندران/ نبرد مربیان پرتغالی و اسپانیایی برای رسیدن به فینال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..