تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم معروف عراقی تعطیل شد!

پس از بازی جنجالی نیروی هوایی و کهربا عراق، کمیته انضباطی فوتبال این کشور جریمه‌های سنگین فردی و تیمی را برای نیروی هوایی در نظر گرفت.تیم معروف عراقی تعطیل شد!

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته لیگ عراق دیداری بین تیم‌های کهرباء و قوه الجویه (نیروی هوایی) برگزار شد و نیروی هوایی این بازی را سه بر دو واگذار کرد و تنش بزرگی در ورزشگاه ایجاد شد. هواداران شروع به کندن صندلی‌های ورزشگاه الشعب بغداد کردند و یک‌سری از اعضای تیم نیروی هوایی نیز به داور حمله کردند.

یکی از چهره‌هایی که در حاشیه این دیدار به داور حمله‌ور شد، ابراهیم بایش بود. بایش تنها ۲۲ سال دارد و دعوت به تیم ملی عراق را نیز تجربه کرده است.

حال کمیته انضباطی عراق حکم این بازی جنجالی را صادر کرد و محکومیت سنگینی را برای نیروی هوایی و بازیکن جوان این تیم در نظر گرفت. حمادی احمد، بازیکن سابق فوتبال عراق و پیشکسوت این باشگاه دو سال از همراهی تیمش و ورود به ورزشگاه محروم شده است. ابراهیم بایش نیز با حکم سنگینی مواجه و دو سال از بازی در مستطیل سبز محروم شده است.

تیم معروف عراقی تعطیل شد!

این باشگاه نیز باید سه بازی خانگی را در غیاب هوادارانش میزبانی کند و باشگاه نیروی هوایی باید همه ضررهایی که هواداران به ورزشگاه الشعب زده را پرداخت کند و علاوه بر آن ده میلیون دینار عراق نیز که چیزی معادل ۳۵۰ میلیون تومان است باید به عنوان جریمه بپردازد.

باشگاه نیروی هوایی نیز در واکنش به این محرومیت‌های سنگین، در بیانیه‌ای اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تمام فعالیت‌های‌مان را متوقف و تعلیق خواهیم کرد تا حکم کمیته استیناف بیاید. باید دید این جریمه‌ها کاهش پیدا می‌کند یا حکم سنگین کمیته انضباطی پابرجا خواهد ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم معروف عراقی تعطیل شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..