تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین عکس از خواهر جذاب فرشته حسینی ! / این خانم مدل را بشناسید !

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران است ، فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر است. فرشته حسینی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت، فرشته حسینی از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.فرشته حسینی  در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.فرشته حسینی همیشه از بازیگرای چالشی و جنجالی بوده است ، فرشته حسینی از وقتی که با نوید محمدزاده ازدواج کرد به شدت شهرت یافت.

فرشته حسینی

خواهر مدلینگ فرشته حسینی با محبوبیتی عظیم

اما همونطور که دیدین دو حسینی در این تصویر حضور داره. برخی از بازیگران بر این نظرمد که فاطیما خانوم خواهر فرشته می باشد و برخی به این گمان هتسند که فاطیما شاید دخترعموی فرشته حسینی هستش که در کشور خود دارای اسم و رسمی خاص می باشد. حالا میپرسین چرا؟ چون فاطیما حسینی در پیج اینستاگرامش نزدیک به 100 هزار دنبال کننده داره و مدلی جذاب در افغانستان می باشد.

خواهر فرشته حسینی

خواهر فرشته حسینی

منبع : شایا نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین عکس از خواهر جذاب فرشته حسینی ! / این خانم مدل را بشناسید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..