تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود گوزن به بیمارستان/ عکس

نادیا زکالوند: نگهبانان امنیتی بیمارستان «پراویدنس» در آلاسکا، عکس و فیلم‌های گوزن ماده‌ای را نشان دادند که وارد لابی بیمارستان شده بود. وقتی گوزن وارد بیمارستان شد، فورا به سمت گیاهان گلدان‌های لابی رفت و شروع به خوردن آنها کرد.

افرادی که در لابی بودند، از بیماران گرفته تا نگهبانان امنیتی بیمارستان، دورادور گوزن، دیوار انسانی تشکیل دادند و آن را تشویق به بیرون رفتن از بیمارستان کردند. البته گوزن هم بسیار آرام و غیرتهاجمی به نظر می‌رسید.

ورود گوزن به بیمارستان/ عکس

سرانجام پس از ۱۵دقیقه، افراد حاضر در لابی بیمارستان توانستند مهمان ناخوانده را از بیمارستان به بیرون هدایت کنند.

بنابه‌ گفته یکی از نگهبانان بیمارستان، «گوزن با ایستادن جلوی درب شیشه‌ای مقابل بیمارستان موجب باز شدن خودکار درب شد و از آنجایی‌که چنین اتفاقی خیلی کم پیش میاد، بیشتر افراد حاضر در بیمارستان به سمت او کشیده شدند و از او فیلم و عکس گرفتند. گوزن هم بعد از اینکه کمی از گیاهان گلدان‌ها را خورد،‌ با تشویق حاضران و با آرامش بسیار از بیمارستان خارج شد. مردمی که شاهد ورود این گوزن به بیمارستان بودند، از دیدن آن بسیار هیجان‌زده شده بودند.

منبع:

ndtv




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود گوزن به بیمارستان/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..