تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سگ شکاری به دنبال بازیکن لیگ برتری!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لوکاس فابیانسکی، دروازه‌بان لهستانی تیم وستهم در کمپ تمرینی این تیم مشغول فیلمبرداری از هم‌تیمی‌های خود بود که یک اتفاق جالب و بامزه رخ داد. در حالی که چند بازیکن این تیم کنار یک سگ بزرگ ایستاده بودند این سگ به شکلی ناگهانی به دنبال مسکول کورنه، وینگر ساحل عاجی این تیم افتاد.

کورنه که در این فصل زمان زیادی را مصدوم بوده در نهایت شانس آورد که این سگ بیخیالش شد. دیگر بازیکنان وستهم در جریان این اتفاق جالب مشغول خندیدن به هم‌تیمی خود بودند و تیلو کرر، مدافع آلمانی چکش‌ها نیز ویدیوی این ماجرا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سگ شکاری به دنبال بازیکن لیگ برتری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..