تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این مار غول‌پیکر جگوار شکار می‌کند!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آناکونداهای سبز سنگین ترین مارهای جهان هستند. سنگین ترین آناکوندای ثبت شده تا کنون ۲۲۷ کیلوگرم بوده است. این مار عظیم الجثه ۸.۴۳ متر طول و ۱.۱۱ متر دور داشت. در حالی که پایتون مشبک بلندتر است، همچنین باریک است. آناکونداها حجیم هستند. تخمین زده می شود که وزن یک آناکوندای ۵.۲ متری تقریباً برابر با یک مار پیتون مشبک به طول ۷.۳ متر باشد.

بیشتر بخوانید: کشف باورنکردنی یک قاره‌ گم شده / عکس ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود/ عکس

آناکونداهای سبز غیر سمی هستند و در آمریکای جنوبی و ترینیداد یافت می شوند. آنها بیشتر وقت خود را در آب می گذرانند، معمولاً در باتلاق ها، مرداب ها، نهرهای آرام و رودخانه ها یافت می‌شوند. به همین دلیل، سوراخ‌های بینی و چشم‌ها به جای کناره‌ها، در بالای سر قرار گرفته‌اند، به طوری که مار می‌تواند نفس بکشد و طعمه‌ها و شکارچیان را در بالای آب ببیند در حالی که بدن بزرگش در زیر آب نگه داشته می‌شود.

این مار غول‌پیکر جگوار شکار می‌کند!/ عکس

این مارها رژیم غذایی متنوعی دارند، از لاک پشت و ماهی گرفته تا پکی، گوزن، کاپیبارا (بزرگترین جونده جهان) و حتی در موارد نادر جگوار. آناکونداها از خانواده بوآها هستند و از بدن دراز و عضلانی خود برای منقبض کردن طعمه خود استفاده می کنند.

منبع: nhm.ac.uk

۲۲۷۲۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این مار غول‌پیکر جگوار شکار می‌کند!/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..