تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیسی‌ها به قهرمانی امیدوارتر شدند

شیخ دیاباته که پیش از دیدار با ملوان دچار آسیب‌دیدگی شده بود، اکنون در آستانه بازی با مس کرمان شرایط همراهی تیمش را به دست آورده است.

با رفع مصدومیت شیخ دیاباته که جدی‌ترین مصدوم اردوی سرخ‌ها محسوب می‌شد، اکنون یحیی گل‌محمدی قادر خواهد بود از تمامی نفرات خود در جدال با مس کرمان سود ببرد.

اکنون مهدی عبدی، شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا به همراه محمد عمری گزینه‌های خط حمله پرسپولیس برابر مس کرمان هستند و باید دید سرمربی سرخ‌ها چه تصمیمی برای این جدال خواهد گرفت.

رفع مصدومیت شیخ دیاباته پیش از دیدار هفته آینده برابر استقلال می‌تواند یک اتفاق امیدوارکننده برای پرسپولیس محسوب شود که در کورس قهرمانی امیدوار به عبور از رقیب دیرینه خود در دربی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیسی‌ها به قهرمانی امیدوارتر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..