تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لقب عجیب یک خبرگزاری به عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور که به عنوان کارمند صداوسیما هم‌اکنون تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است، در اپلیکیشین فوتبال ۳۶۰ با چهره‌های نامی فوتبال صحبت می‌کند و این بار پای صحبت‌های علیرضا جهانبخش نشست و سعی کرد با سوالات چالشی دیدگاه او را در در مورد مسایل اجتمالی متوجه شود و از همه مهمتر متوجه اتفاقاتی شود که در جام جهانی رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم با القای لقب بازجو خبرنگار به عادل فردوسی‌پور، این مجری را این‌گونه تحلیل کرده است: مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش که در آن نقش «بازجو خبرنگار» را ایفا می‌کند، حاوی نکاتی است که باید به آن‌ها توجه‌ جدی کرد. اکنون این سؤال به وجود می‌آید که چرا فردوسی‌پور بابت کاری که خودش آن را انجام نداده از دیگران انتقاد می‌کند. او کارمند رسمی صداوسیما است و به زعم خودش اگر «می‌خواست با مردم همراهی کند»، می‌توانست از مسئولیتش در برنامه‌سازی کناره‌گیری کند. چرا او خودش چنین کاری را انجام نداد اما از دیگران انتظار همراهی دارد؟ فردوسی‌پور برای این‌که اثبات کند حرف‌هایش بوی صداقت می‌دهد، می‌توانست از خودش شروع کند و بعد از دیگران انتظار داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لقب عجیب یک خبرگزاری به عادل فردوسی‌پور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..