تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲؛ رقابت کنید، اما فقط برای لذت بردن!

فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است که بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در این فال مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود.

فرادید| انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش فرادید؛ فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل
ثور
جوزا
سرطان
اسد
سنبله
میزان
عقرب
قوس
جدی
دلو
حوت

در ادامه، فال ابجد امروز ۲۴ فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ج ج ج
طوری رفتار نکنید که انگار قبلا به شما هشدار داده نشده است. قبلا درباره عواقب کارهایتان به شما هشدار داده شده است. باید تصمیم بگیرید که به مسیر خود ادامه دهید، یا خیر. نکاتی که به شما گوشزد شده را نادیده نگیرید. در غیر این صورت، پیامد‌های اقدامات بی پروای خود را خواهید دید.

اردیبهشت: آ ج ب
شیوه اداره زندگی تان، تا حدودی بر دنیای خارج از زندگی شخصی تان تاثیر می‌گذارد. دوستان، همکاران، اعضای خانواده و اطرافیان شما گاهی اوقات متوجه نمی‌شوند که چه اتفاقی دارد می‌افتد. آن‌ها سعی می‌کنند به شما کمک کنند و شرایط شما را تا حد امکان آسان کنند. اما از چالش‌هایی که شما با آن روبه رو هستید، آگاه نیستند و باعث می‌شوند مضطرب‌تر شوید.

خرداد: آ د ج
پول به راحتی راهش را به سمت شما پیدا می‌کند. این موضوع الهام بخش همه کسانی است که به اندازه شما موفق نیستند. مراقب باشید مغرور نشوید، زیرا برایتان عواقب خوبی ندارد. اکنون توسط انرژی مثبتی احاطه شده اید که غرور و از خود راضی بودن می‌تواند آن را خراب کند.

تیر: ج ج د
امروز ممکن است به طور غیرمنتظره‌ای عملکرد خوبی داشته باشید و این عملکرد خوب، به دادتان می‌رسد. رویداد‌های غیر منتظره‌ای رخ خواهند داد که به نفع شما هستند. این رویداد‌ها تا چند روز آینده ادامه خواهند.

مرداد: د ب ب
احساس می‌کنید پیوند مشترکی بین شما وجود دارد. وقتی با هم هستید، شور و شوقی را در وجودتان احساس می‌کنید. امروز مکالمه جالبی بین شما شکل می‌گیرد. شما مطمئن هستید که این احساس متقابل است. پس منتظر چه هستید؟ وقت آن رسیده که اقدام اصلی را انجام دهید!

شهریور: ب ب ج
اگر مجرد هستید، مطمئنا در چند هفته آینده یک عشق طولانی مدت وارد زندگی تان می‌شود. به احتمال زیاد، می‌توانید اشتیاقی عاشقانه را در خود پیدا کنید. این هفته برایتان شامل تعاملات اجتماعی زیادی است. وقت آن است که بروید و از لحظات تان لذت ببرید!

مهر: آ ب ب
شما در شغل تان آنقدر از جان مایه می‌گذارید که مردم فکر می‌کنند کسب و کار خودتان است! این ویژگی همان چیزی است که نظر کارفرمای شما را به خود جلب می‌کند. او برنامه‌های خوبی برای شما دارد. این ویژگی را حفظ کنید و به تلاش خود ادامه دهید. به زودی چیز‌های خوبی در انتظار شماست.

آبان: د د ج
چالش برانگیزترین چیزی که باید بپذیرید، این موضوع است که کسی به اعتماد شما خیانت کرده است. باید بتوانید این موضوع را بپذیرید، از آن عبور کنید و از نو شروع کنید. حاضرید او را ببخشید، اما آیا حاضرید فراموش کنید؟ باید آن را به طور کامل فراموش کنید و آن شخص خاص را برای همیشه از زندگی خود حذف کنید. این تصمیم دشواری است.

آذر: ب ب د
امروز از صمیم قلب دلتان می‌خواهد با شریک عاطفی تان باشید. انجام کار‌های ساده با یکدیگر می‌تواند پیوند مشترک شما را محکم کند. برای با هم بودن کمی وقت بگذارید. اکنون ممکن است زمان خوبی برای رفتن به تعطیلات باشد.

دی: د آ ج
شفافیت افکار شما، مزیت شما در شرایط پرتنش است. فرآیند‌های مغزی شما چیزی است که دیگران به آن غبطه می‌خورند. شما از این موهبت طبیعی برخوردارید و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

بهمن: ج ج آ
امروز، روز خوبی برای استراحت کردن است. با کسی که دوستش دارید وقت بگذرانید. اگر مایل هستید، به مرور خاطرات خوب بپردازید. در مورد هیچ موضوع جدی بحث نکنید.

اسفند: د د د
رقابت کنید، اما فقط برای لذت بردن! به یاد داشته باشید که زندگی برای لذت بردن است، اما نه به طور افراطی. از سرگرمی‌های فعلی خود لذت ببرید. اگر می‌خواهید برنده باشید، ریسک کنید. ریسک سرمایه گذاری را بپذیرید، وگرنه ممکن است ضرر کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال ابجد امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲؛ رقابت کنید، اما فقط برای لذت بردن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..