تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده؛ کاهش۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما

مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش شش تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: بارش‌ها در ارتفاعات شدید است. مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: تا پایان هفته در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان تهران شاهد رگبار شدید باران و رعدوبرق خواهیم بود.

وی افزود: بعد از ظهر چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ها مداوم و وزش باد شدید و احتمال طوفان لحظه‌ای همراه خواهد بود و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران همچنین از بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد مسیر‌های کوهستانی خبر داد و گفت: لازم است شهروندان از اتراق اطراف رودخانه‌ها خودداری کرده و کانال‌ها و آب‌رو‌ها لایروبی و دستگاه‌های امدادی و اجرایی آماده باشند.

غلامی در مورد مناطق جنوبی و غربی استان تهران نیز گفت: در این مناطق وزش باد خیلی شدید و احتمال سقوط اشیا، شکستن نهال و درختان فرسوده و سقوط بنر‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و خسارت به سازه‌های غیر مستحکم و تجهیزات شهری وجود دارد.

وی از کاهش شش تا ۱۲ درجه‌ای دما در سطح استان تهران از امروز تا جمعه خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده؛ کاهش۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..