تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(تصاویر) ورود شیک‌ترین ماشین چینی به بازار ایران؟!

مدل H ۵ از جمله خودرو‌هایی است که احتمال بیشتری برای ورود به ایران دارد. طراحی خودرو در مجموع با پرستیژ و شیک و خاص است. در نمای جلویی شاهد همان سبک طراحی معمول در محصولات هونگچی هستیم. چراغ‌های باریک جلو در کنار جلوپنجره نسبتا بزرگ و ادوات کرومی، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند.

سبک طراحی چراغ جلو به شکل دو چراغ بوده و به بهترین شکل اجرا شده است. خط قرمزی که نشان همیشگی محصولات هونگچی است، در H ۵ هم دیده می‌شود. این خط روی درب جلو هم دیده می‌شود. نمای کناری طراحی ساده و شیکی دارد. رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی برای این خودرو قابل سفارش است.

هونگچی

چراغ پشتی به شکل متصل بوده و با الهام گیری از دم کوسه طراحی شده است. گرافیک داخلی این چراغ زیبا و قابل توجه است. در دیفیوزر خودرو شاهد دو اگزوز اسپرت و واقعی هستیم. طراحی مدرن و لوکس کابین قابل توجه است. نمایشگر‌های بزرگ و استفاده از چند رنگ، جذابیت کابین را بیشتر کرده‌اند. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات-سرگرمی، دوربین ۳۶۰ درجه، هدآپ دیسپلی، تنظیم برقی و گرمکن و ماساژور صندلی‌های جلو، سقف پانوراما، ۹ ایربگ و... از امکانات شاخص این خودرو هستند.

هونگچی

هونگچی H ۵ دارای ۳ تیپ است. تیپ اول به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ و ۴ سیلندر مجهز بوده که ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۶ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. تیپ دوم دارای پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ بوده ۲۲۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این دو تیپ به ترتیب ۷ سرعته و ۸ سرعته اتوماتیک است. اما تیپ سوم که هیبریدی بوده، دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و یک پیشرانه برقی بوده که در مجموع ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

هونگچی

شروع قیمت برای هونگچی H ۵ از ۲۵ هزار ۵۰۰ دلار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(تصاویر) ورود شیک‌ترین ماشین چینی به بازار ایران؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..