تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین راه برای داشتن کبد سالم

بهترین راه برای حفظ سلامت کبد، عدم مصرف الکل و رعایت رژیم غذایی سالم است.

بسیاری از محققان عنوان کرده اند که مصرف روزانه سرکه سیب بهترین راه برای داشتن کبد سالم است. متخصصان اثر سرکه سیب را به عنوان درمانی برای طیف وسیعی از بیماری‌ها تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند سرکه سیب چربی موجود در کبد را کاهش می‌دهد، اما هنوز ۱۰۰ درصد در مورد اثرات آن اطمینان ندارند.

آن‌ها نتیجه گرفته اند که مقادیر بالای اسید استیک و سایر ترکیبات سرکه سیب در واقع می‌تواند بر سلامت انسان تأثیر بگذارد، هرچند که دقیقاً نحوه وقوع آن مشخص نیست.

تحقیقات نشان می‌دهد سرکه سیب می‌تواند به مقابله با دیابت نوع ۲ و همچنین کاهش کلسترول کمک کند. سرکه سیب همچنین می‌تواند به التهاب کمک کرده و به عنوان کمک به کاهش وزن شناخته شده است. بسیاری از محققان عنوان کرده اند که مصرف روزانه سرکه سیب بهترین راه برای داشتن کبد سالم است، اما شواهد علمی کمی برای اثبات این موضوع وجود دارد.

بهترین راه برای حفظ سلامت کبد، عدم مصرف الکل و رعایت رژیم غذایی سالم است. به گفته محققان، با رژیم غذایی سالم می‌توان به مقابله با بیماری‌های کبدی کمک کرد، زیرا تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که بیشترین خطر ابتلاء به بیماری کبد چرب غیرالکلی را دارند افراد چاق، مبتلایان به بیماری متابولیک و افرادی هستند که برای مدت طولانی بی تحرک می‌مانند.

یک رژیم غذایی فرآوری شده نیز با بیماری کبد چرب مرتبط است. سایر فواید سرکه سیب شامل تامین مقدار مناسب آنزیم برای بدن، افزایش مصرف پتاسیم، حفاظت از سیستم ایمنی سالم، کمک به کنترل وزن، افزایش تعادل pH در بدن، کمک به هضم سالم، افزایش باکتری‌های خوب روده و بهبود عملکرد ایمنی بدن، کمک به دفع سموم از بدن، نرم کننده پوست و کمک به حفظ سلامت آن و بهبود آکنه در صورت استفاده موضعی است.

منبع: برنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین راه برای داشتن کبد سالم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..