تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی آمریکا و بن سلمان درباره ایران

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان روز چهارشنبه در خصوص لزوم حفظ بازدارندگی در برابر تهدیدات از سوی ایران و دیگر نقاط به گفت‌وگو پرداختند.

جیک سالیوان در این گفت‌وگو بر تعهد راسخ رئیس‌جمهور جو بایدن در خصوص اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای تاکید کرد.

ادعای تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای در حالی تکرار می‌شود که مقامات ایران بارها تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز تاکنون ادعای آمریکا و غرب مبنی بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران را تایید نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی آمریکا و بن سلمان درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..