تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این فوتبالیست، 40 میلیارد تومان ماشین دارد (عکس)

ارلینگ هالند علاقه زیادی به خرید ماشین های گران‌قیمت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در این فصل با درخشش در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا چشم‌ها را به خود خیره کرده است. مهاجم نروژی سیتیزن‌ها که ابتدای فصل از دورتموند راهی اتحاد شده در 39 بازی با لباس منچسترسیتی 45 گل به ثمر رسانده و آماری شگفت‌انگیز کرده ثبت است.

درخشش هالند باعث شده زندگی شخصی او بیرون از زمین فوتبال هم به شدت مورد توجه قرار بگیرد. به تازگی تصویری از کلکسیون ماشین‌های لاکچری ستاره نروژی منتشر شده و ارزش چهار خودروی او 716 هزار و 430 یورو یعنی حدوا 40 میلیارد تومان اعلام شده است!

این فوتبالیست، 40 میلیارد تومان ماشین دارد (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این فوتبالیست، 40 میلیارد تومان ماشین دارد (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..