تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسلمانان برای نابودی نظام غاصب صهیونیستی به پاخیزند

 آیت الله جعفر سبحانی از مراجع معظم تقلید در پیامی قشر‌های مختلف مردم ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

متن کامل پیام آیت الله سبحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف حضرت امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری این است که مسلمانان جهان همگان به کمک مظلومان فلسطینی برخیزند و نابودی نظام غاصب صهیونیسم را از خداوند متعال درخواست کنند.

از هموطنان عزیز روزه‌دار درخواست می‌شود با دیگر کشور‌های اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند و وحدت جامعه اسلامی در آزادی قدس را به منصه ظهور برسانند.

جعفر سبحانی

۲۳ فروردین ۱۴۰۲

۲۱ رمضان المبارک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسلمانان برای نابودی نظام غاصب صهیونیستی به پاخیزند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..