تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاوره‌های قرآن بنیان از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه قرآن

محمدمهدی عزیززاده قائم‌مقام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: یکی از انتظاراتی که مردم در مراجعه به نمایشگاه قرآن دارند، ارائه مدل‌هایی برای حل مسائل آن‌ها است و در واقع نیاز داریم که در نمایشگاه، مبتنی بر آموز‌ها و مضامین قرآنی بتوانیم محتوی سبک زندگی را برای مردم تشریح کنیم.

وی ادامه داد: متخصصان این حوزه برای آن چیزی که عامل اختلال در روابط فردی و اجتماعی است با استفاده از مفاهیم قرآن راه‌حل بدهند.

عزیززاده تأکید کرد: یکی از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه، بخش مشاوره‌های قرآن بنیان است که به همین علت هم استقبال زیادی از آن صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: البته سال‌به‌سال باید به شکل حرفه‌ای‌تری این بخش برگزار شود و علاوه بر موضوعات تخصصی که امسال به کار گرفته شده، تجربه این سال‌ها در طراحی‌های بعدی لحاظ شود و بازخوردی که از مخاطبان گرفته می‌شود در دوره‌های بعدی لحاظ شود.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه به غیر از شب‌های قدر از ساعت ۱۷ تا ٢۴ خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاوره‌های قرآن بنیان از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..