تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو سعودی ها را تهدید کرد: یا جای من است یا سرمربی

تساوی مقابل الفیحا خشم شدید کریستیانو رونالدو را به دنبال داشت و او بعد از بازی با برافروختگی شدید راهی رختکن شد.

حالا تلویزیون دبی الریاضیه فاش کرده که رونالدو به مسئولان باشگاه النصر خبر داده که با ادامه این وضعیت، باشگاه عربستانی را ترک خواهد کرد.

رونالدو گفته که النصر برای قهرمانی به تمرینات بهتری نیاز دارد و با این وضعیت در کورس قهرمانی راه به جایی نخواهد برد و او هم قصد ندارد جزوی از پروژه تیم بازنده باشد.


این در حالی است که منتقدان رودی گارسیا، سرمربی پرتغالی، معتقدند که او به زودی از هدایت النصر اخراج خواهد شد و حالا به نظر می‌رسد رونالدو نیز با آن‌ها هم‌نظر شده است.

البته بامداد امروز اخباری مبنی بر اخراج «رودی گارسیا» در رسانه‌ها مطرح شد. مارکای اسپانیا نیز این خبر را تایید کرد و مدعی شد که رابطه ضعیف او با رختکن، علت اصلی برکناری او بوده است. از مورینیو به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی گارسیا یاد می شود.

النصر این هفته در دیداری حساس به مصاف الهلال می‌رود و برای بازگشت به صدر جدول و جبران اختلاف سه امتیازی با الاتحاد، نیاز به پیروزی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو سعودی ها را تهدید کرد: یا جای من است یا سرمربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..