تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی آسان مادریدی‌ها/میلان و رئال نصف راه صعود را رفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دومین و آخرین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب دو بازی همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های رئال مادرید و میلان دست پر میدان را ترک کردند.

در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، رئال که میزبان چلسی بود، میهمان انگلیسی‌اش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. در این بازی که چلسی از دقیقه 59 با اخراج بن چیلول 10 نفره شده بود، کریم بنزما کاپیتان کهکشانی‌ها در دقیقه 22 با پاس وینیسیوس جونیور دروازه تیم میهمان را گشود. در دقیقه 74، وینیسیوس باز هم در نقش سازنده گل ظاهر شد و این بار مسبب گلزنی مارکو آسنسیو شد. به این ترتیب کهکشانی‌ها با کسب اندوخته‌ای ارزشمند برابر حریف بحران‌زده خود یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌شان نزدیک شدند.

در بازی همزمان اما میلان با حداقل اختلاف و با نتیجه یک بر صفر موفق شد دوئل تمام ایتالیایی‌اش برابر ناپولی را در ورزشگاه سن‌سیرو ببرد.

اسماعیل بن‌ناصر در دقیقه 40 تنها گل این بازی را زد. اخراج آندره آنگسیا در دقیقه 75 از ناپولی دیگر اتفاق مهم این بازی بود که کار شاگردان لوچانو اسپالتی برای فرار از دومین شکست متوالی برابر روسونری بعد باخت سنگین چند هفته اخیر در سری A را سخت کرد.

دور برگشت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده برگزار می‌شود که در روز نخست (سه‌شنبه) چلسی میزبان رئال مادرید و ناپولی پذیرای میلان است و یک روز بعد، بایرن مونیخ و منچسترسیتی در مونیخ با هم روبه‌رو می‌شوند و بنفیکا میهمان اینتر خواهد بود.

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی آسان مادریدی‌ها/میلان و رئال نصف راه صعود را رفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..