تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(ویدئو) لوگوی جدید «ال جی» رونمایی شد

ال جی با هویت بصری جدید خود ظاهری «پویا و جوان‌تر» به برندش ارائه می‌کند تا بتواند مشتریانی از سراسر جهان را جذب کند.

ال جی از جهت‌گیری برند و هویت بصری جدیدی رونمایی کرد که با ظاهری پویا و جوان‌تر، ارزش شعار آن، یعنی Life's Good را بیشتر روشن می‌کند.

غول کره‌ای با هویت بصری جدیدی خود، لوگوی جدیدی را معرفی کرده که دارای ظاهری کمی متفاوت‌تر و رنگ قرمز روشن‌تری است و آرم اصلی ال جی با رنگ سفید در مرکز آن دیده می‌شود. لوگو جدید شرکت که اکنون دارای خانواده فونت جدیدی نیز است، اکنون به‌طور گسترده‌تری در برندسازی و بسته‌بندی محصولات این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ال جی با بازآفرینی هویت برند خود به دنبال ظاهری «پویا و جوان‌تر» است.

در فضای دیجیتال نیز لوگو شرکت جان می‌گیرد و مشتریان می‌توانند به شیوه جدیدی با آن ارتباط بگیرند. لوگو این برند که از حروف L و G تشکیل شده است، می‌توانند هشت حرکت منحصر‌به‌فرد از جمله تکان دادن سر، چرخیدن و چشمک زدن را انجام دهند؛ بنابراین نماد برند با قابلیت‌های جدید خود می‌تواند با لبخندی دوستانه از مشتریان استقبال کند یا در پلتفرم‌های دیجیتال همراه با موسیقی پس‌زمینه به شیوه‌های مختلف جالبی حرکت کند.

«ویلیام چو»، مدیرعامل ال جی الکترونیکس در بیانیه مطبوعاتی این شرکت می‌نویسد:

«داشتن یک استراتژی قوی و ثابت برای استراتژی ما باعث می‌شود تا ارزش پیشنهادی و هویت منحصر‌به‌فرد خود را به اشتراک بگذاریم که به‌طور هماهنگ نوآوری و صمیمیت را با یکدیگر ترکیب می‌کند. با اجرای استراتژی برند جدید، LG قصد دارد به یک برند نمادین تبدیل شود که فراتر از نسل‌ها و مکان‌ها با مصرف‌کنندگان همراه شده است.»

استراتژی برند جدید ال‌جی نه‌تن‌ها هویت منحصر‌به‌فرد شرکت را تقویت می‌کند، بلکه تمایل و ظرفیت آن برای تکامل نسل‌ها و همچنین تعهد آن به ارائه نوآوری برای تجربیات مشتریان را در سراسر جهان نشان می‌دهد.

منبع: دیجیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(ویدئو) لوگوی جدید «ال جی» رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..