تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انسیه خزعلی: «آتش‌به‌اختیار بودن» در ماجرای حجاب، «بی‌برنامه‌بودن» نیست

آفتاب‌‌نیوز :

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، درباره نگاه رهبر انقلاب اسلامی به مسئله حجاب، حرام شرعی و سیاسی توصیف کردن بی‌حجابی از یکسو و تأکید بر ورود با برنامه و نقشه مسئولان به این عرصه و پرهیز از کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه از سوی دیگر اظهار کرد: رهبر انقلاب نکات مختلفی را در خصوص حجاب، سبک زندگی، چگونگی برخورد و امر به معروف و نهی از منکر در مقاطع مختلف بیان فرموده‌اند. اگر کسی بخواهد کار کامل، با بصیرت، با معرفت و با لوازم و زیرساخت‌های مرتبط با آن انجام دهد تا به هدف و نتیجه برسد باید این مجموعه و منظومه بیانات حضرت آقا را با هم ببیند.

وی افزود: اگر کسی آتش به اختیار را در سخنان رهبری می‌بیند از طرف دیگر باید کار با برنامه و باقاعده را نیز در سخنان ایشان ببیند و این بدین معناست که آتش به اختیار بودن، بی‌برنامه بودن نیست. در حقیقت آتش به اختیار بودن، داشتن برنامه و اقدام براساس آن بدون منتظر اقدام دیگران بودن است، اما در عین حال این برنامه باید منسجم باشد و با سیاست‌های کلان نظام و برنامه‌های دولت در تعارض نبوده و مکمل آن باشد. همچنین آتش به اختیار بودن پیشبرد اقدامات به شکل مردمی است بدون اینکه مردم را در مقابل همدیگر و مردم را در مقابل نظام قرار دهد و در جامعه ایجاد دوقطبی کند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بیانات اخیر رهبر انقلاب اسلامی مکمل بحث‌های قبلی ایشان بود و باید همه این‌ها را با هم دید، خاطرنشان کرد: ایشان در عین حال که فرمودند فرد بدحجاب هم دختر ماست و از دین جدا نشده است، بی‌حجابی را یک حرام شرعی و سیاسی دانستند. در واقع دشمن نگاه سیاسی به مسئله بی‌حجابی دارد و به دنبال بهره‌برداری‌های خاص سیاسی از آن است و لذا ما در امر به معروف و نهی از منکر و برخورد‌ها باید به این نکات توجه داشته باشیم.

خزعلی درباره ضرورت جهاد تبیین در زمینه نقش دشمن در قضیه بی‌حجابی و کلیدواژه «حرام سیاسی» گفت: این مسئله الان در مورد حجاب مطرح شده است وگرنه در مورد مسائل دیگر نیز که دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی علیه نظام است، این کلیدواژه صدق می‌کند.

وی ادامه داد: هر حرکت و اقدامی که بخواهد به نظام صدمه بزند یک حرام سیاسی است، اما الان، چون دشمن بر روی مسئله حجاب متمرکز شده و تلاش دارد از این موضوع به مثابه یک حربه علیه نظام استفاده کند، رهبر معظم انقلاب نیز تأکید بیشتری بر روی این مسئله دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انسیه خزعلی: «آتش‌به‌اختیار بودن» در ماجرای حجاب، «بی‌برنامه‌بودن» نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..