تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله سرمربی جهانبخش به آقای خاص

آفتاب‌‌نیوز :

رم فصل گذشته در فینال لیگ کنفرانس، فاینورد را شکست داد و حالا این دو تیم دوباره این بار در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. آرنه اسلات، سرمربی فاینورد پیش از این دیدار به انتقاد از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در رم پرداخت.

این دو تیم سال گذشته در فینال لیگ کنفرانس در تیرانا آلبانی به مصاف هم رفتند که با گل نیکولو زانیولو رم توانست به پیروزی رسید و قهرمانی را به دست بیاورد.

اسلات، سرمربی فاینورد به مقایسه تیم فعلی رم با تیمی که سال قبل قهرمانی را در لیگ کنفرانس کسب کرد پرداخت. رم هم‌چنان همان مربی را دارد و ژوزه مورینیو هم‌چنان به همان شیوه بازی می‌کند. تنها تغییر این است که آن‌ها سه بازیکن خوب مانند پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ و جینی فاینالدوم را انتخاب کردند.

اسلات گفت: سبک فوتبالی آنها شاید نتیجه بدهد اما من ترجیح می دهم بازی تیم هایی مثل منچسترسیتی و ناپولی را تماشا کنم. من در این مورد بسیار صادق هستم. 

از گزینه‌های زیادی برای جایگزینی کارلو آنچلوتی سخن به میان می‌آید که یکی از آن‌ها ژوزه مورینیو است که در شرایط کنونی در رم مربیگری می‌کند. تیم او اکنون در سری آ در رده سوم است و در لیگ اروپا هم حضور دارد و از دو طریق می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. 

همانطور که توسط کوریره دلواسپورت در ایتالیا گزارش شده، سرمربی پرتغالی قصد دارد قرارداد خود با رم را که در ژوئن ۲۰۲۴ منقضی می‌شود به پایان ببرد و دوست ندارد زودتر از موعد مقرر از این تیم جدا شود. پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس در فصل گذشته که اولین عنوان قهرمانی باشگاه رم از سال ۲۰۰۸ بود، مورینیو خوشحال است که در این تیم ایتالیایی بماند. 

رم در دیدار بعدی خود باید در هلند به دیدار فاینورد برود و در ادامه نیز در خانه به دیدار اودینزه خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله سرمربی جهانبخش به آقای خاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..