تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش آذری جهرمی به اظهارات جنجالی در نشست دانشمندان با رئیسی: کاش تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به نشست دانشمندان با رئیسی نوشت: کاش نشست رییس‌جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌های کشور


وی در کانال تلگرامی خود نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاههای کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند.

کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاههای ایران..

گفتنی است که اظهارت فردی در جلسه «دانشمندان» با رئیسی سوژه فضای مجازی شد. این فرد می‌گوید: با «شبکه جهانی پایتون»، ۴ سال آینده را می‌توانید پیش بینی کنید. نشست ابراهیم رئیسی با جمعی از اساتید دانشگاه با عنوان «دانشمندان یک درصد برتر جهان» روز ۸ فروردین برگزار شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش آذری جهرمی به اظهارات جنجالی در نشست دانشمندان با رئیسی: کاش تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..