تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال، «رژه نیروهای پیاده» در مراسم «روز ارتش» انجام نمی‌شود

به گزارش رکنا ، ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش مردمی است از جنس مردم است و افتخار می‌کند که همیشه مردم شریف و هموطنان عزیزمان، از سربازان خود در ارتش پشتیبانی لازم را انجام می‌دهند.

    یکی از این موقعیت‌هایی که می‌شود در آن بعضی از این تجهیزات جدید را به تصویر کشید و عنوان کرد ان‌شاءالله رژه ۲۹ فروردین است که تا ۲۹ فروردین هم زمانی نمانده است. رژه ۲۹ فروردین سال جاری مثل سالیان گذشته در تهران و سایر مراکز استان‌ها انجام می‌شود.

  ان‌شاءالله همین طور خواهد بود. منتها تدبیر فرماندهی معظم کل قوا بر این قرار گرفته است که به علت همزمان بودن با ماه مبارک رمضان، رژه نیروهای پیاده انجام نشود و فقط رژه محمول برگزار می‌شود. رژه محمول خودرویی و رژه هوایی و دریایی که خیلی هم گسترده است و پیش بینی‌های خیلی خوبی انجام شده و امیدواریم که قطعا مورد توجه ملت قهرمان ایران اسلامی هم قرار بگیرد.

منبع : خبر آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال، «رژه نیروهای پیاده» در مراسم «روز ارتش» انجام نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..