تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب خبر بستری شدن حجت الاسلام قرائتی در بیمارستان

روز گذشته، تصویری در فضای مجازی منتشر شد که بستری شدن حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز و معلم قرآن در بیمارستان و عیادت مجری برنامه سمت خدا و یکی از کارشناس‌های این برنامه را نشان می‌داد که همین موضوع، باعث نگرانی بسیاری از علاقه‌مندان شد. از اینرو، امروز، صفحه رسمی حجت الاسلام قرائتی، ضمن انتشار تصویر روز گذشته اعلام کرد: 

السلام علیک یا امیرالمومنین (ع) 

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین علی بن ابی طالب علیهماالسلام؛ با توجه به پیام‌های متعدد و تماس‌های بسیار و ابراز محبت و پیگیری علاقه‌مندان نسبت به اخبار نادرست منتشر شده درباره سلامتی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به اطلاع می‌رساند:

عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به بستری ایشان در سال‌های قبل است و در حال حاضر، ایشان در منزل است و به جز مشکل زانودرد که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارد.

تکذیب خبر بستری شدن حجت الاسلام قرائتی در بیمارستان

برنامه درس‌هایی از قرآن نیز، هر شب بعد از اذان مغرب و عشاء از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب خبر بستری شدن حجت الاسلام قرائتی در بیمارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..