تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: آموزش دسترسی رایگان و بدون فیلتر به ChatGPT

دسترسی به ChatGPT بدون استفاده از VPN در ایران ممکن نیست؛ اما با این آموزش می‌توانید چت‌بات خبرساز OpenAI را به‌سادگی استفاده کنید.

این روزها همه‌جا صحبت از هوش مصنوعی و ChatGPT است؛ چت‌باتی که همچون انسان با شما حرف می‌زند و به‌لطف دسترسی به دیتاستی عظیم، هر سؤالی را که بپرسید پاسخ می‌دهد. سرعت رشد کاربران چت جی پی تی در ماه‌های اخیر دیوانه‌وار بوده.

به‌منظور دسترسی به ChatGPT لازم است در سایت OpenAI ثبت‌نام کنید. موضوع مهم این است که در حالت عادی نمی‌توان بدون VPN از ChatGPT استفاده کرد. اگر برای کار با این سرویس مشکل دارید، آموزش عمیق زومیت مخصوص شما است.

تماشا در یوتیوب

تعداد زیادی از کارمندان نگران‌اند که ChatGPT و به‌طور کلی هوش مصنوعی روزی جای آن‌ها را بگیرد، اما ChatGPT در وضعیت فعلی‌اش بیشتر از آن‌که جایگزین باشد در نقش مکمل ظاهر می‌شود. یادگیری کار با ChatGPT به شما برای افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

همزمان با محبوبیت ChatGPT بسیاری از تحلیلگران سرشناس نگران آینده‌ای هستند که با هوش مصنوعی گره خورده است. توانایی‌های که ChatGPT دارد، همزمان حیرت‌انگیز و ترسناک است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: آموزش دسترسی رایگان و بدون فیلتر به ChatGPT»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..