تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی پرچم‌دار جدید ZTE با ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه رونمایی شد

ZTE با برگزاری رویدادی بزرگ در چین، جدیدترین گوشی پرچم‌دار سری اکسون را رونمایی کرد. Axon 50 Ultra به پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز است و با رابط کاربری MyOS 13 دردسترس قرار می‌گیرد.

به‌گزارش GSMArena، جدیدترین گوشی زد‌تی‌ای به سیستم ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه مجهز است. این سیستم به کاربران Axon 50 Ultra امکان می‌دهد در ناحیه‌هایی که پوشش‌دهی شبکه وجود ندارد، پیامک ارسال و دریافت کنند.

گوشی اکسون ۵۰ اولترا به رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی پرسرعت UFS 3.1 و تراشه‌ی امنیتی ویژه‌ای برای رمزنگاری در سطح سخت‌افزار مجهز است.

گوشی Axon 50 Ultra از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با وضوح فول HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. پنل پشتی این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی سه برابری و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی جدید ZTE با رابط کاربری MyOS 13 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روانه‌ی بازار می‌شود و به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات مجهز است. ناگفته نماند که ZTE قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی را اعلام نکرده است.

ZTE افزون‌بر گوشی پرچم‌دار جدیدش، تبلت را ZTE Axon Pad رونمایی کرده است که به صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچب IPS LCD با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 به‌همراه تراشه‌ی امنیتی اختصاصی و شبکه‌ی 5G مجهز است. همچنین، این محصول از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند که به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود.

انرژی لازم برای کار بار Axon Pad را باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۸۰ وات تأمین می‌کند. نکته‌ی مهم دیگر اینکه تبلت مذکور اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و وزنش به ۶۰۵ گرم می‌رسد. گفتنی است ZTE قیمت و تاریخ عرضه‌ی این تبلت را نیز اعلام نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی پرچم‌دار جدید ZTE با ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..