تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مژده لواسانی زن سوم فرهاد مجیدی شد ! / سکوت جنجالی مجیدی و واکنش خانم مجری !

مژده لواسانی متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸  است . مژده لواسانی مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گویندهٔ اهل ایران است. مژده لواسانی دارای مدرک کارشناسی حقوق و مژده لواسانی یکی از مجریان جوان رادیو و تلویزیون ایران است.مهدی خرم دل، روزنامه نگار با انتشار یک متن ادبی از مجموعه شعر مژده لواسانی به این مجری صداوسیما کنایه زد. مژده لواسانی مجری جوان با انتشار یک پست به خبر ازدواجش با ستاره استقلال واکنش نشان داد.

مژده لواسانی

مژده لواسانی شایعه ازدواج با فوتبالیست مشهور را تکذیب کرد

فضای مجازی در کنار خوبی ها و محاسنی که در صورت استفاده صحیح میتواند داشته باشد ، امروزه به یکی از مکان های اصلی شایعه سازی تبدیل شده است. اگر سری به اینستاگرام بزنید قطعا درعرض چند ثانیه اخبار متعددی درباره حوادث روز جامعه ، هنرمندان و بسیاری از بخش های دیگر جامعه به دست می آورید که باید در صحت آنها تردید کنید. انتشار این حجم از شایعات در فضای مجازی دامنگیر هنرمندان و چهره های سرشناس نیز میشود. انتشار خبر ازدواج مژده لواسانی با فرهاد مجیدی خون این مجری بی حاشیه را از این شایعات ناتمام به جوش آورد و باعث واکنش صریح او شد.

مژده لواسانی با انتشار پستی در اینستاگرامش از هوادارانش خواست پیجی را که به نام او در اینستاگرام زده شده بود و عکسهایی از او در کنار فرهاد مجیدی منتشر میشد را بلاک و ریپورت کنند.

مژده لواسانی

منبع:شمانیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مژده لواسانی زن سوم فرهاد مجیدی شد ! / سکوت جنجالی مجیدی و واکنش خانم مجری !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..