تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Start Running. GPS Run Tracker 4.27 – گام شمار و کالری شمار اندروید

Start Running. GPS Run Tracker v4.27 – برنامه ای عالی برای شروع دویدن
نسخه آنلاک شده و کامل برنامه تقدیم به شما 

این روز ها همه به دنبال از دست دادن وزن اضافه و رسیدن به اندامی زیبا و منتاسب هستند. روش های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که دویدن یکی از آن هاست. دویدن از جمله ورزش هایی است که اکثر عضلات بدن را درگیر می کند و به دلیل نیاز به انرژی بالا، در مدت زمان کوتاهی می تواند وزن اضافه را از بین ببرد. دویدن همچنین باعث می شود که گردش خون بهتر شده و متابولیسم بدن افزایش پیدا کند که این برای سلامتی و افزایش طول عمر عالی است. دویدن برای اغلب افراد، مخصوصا کسانی که تجربه ورزش نداشته اند، کار دشواری است و ممکن است این افراد خیلی زود خسته شده و این ورزش را کنار بگذارند. به همین خاطر در هنگام دویدن، لازم است که انگیزه کاربر تامین شود. بهترین راه برای تامین انگیزه، ایجاد یک هدف و دنبال کردن پیشرفت، تا رسیدن به آن است. به همین خاطر نیاز به یک گام شمار، یک نیاز ضروری برای دوندگان است. Start Running. GPS Run Tracker عنوان یک اپلیکیشن برای ثبت و پیگیری میزان دویدن، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط AxiomMobile توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن با دقت بالا میزان دویدن، مسافت، تعداد گام ها و میزان کالری مصرف شده در هر جلسه تمرین را ثبت و پیگیری می کند. این آمار روی یک نمودار نمایش داده می شوند تا بهتر بتوانید روند پیشرفت خود را دنبال کنید. علاوه بر این با استفاده از جی پی اس، مسیر دویدن شما ثبت شده و روی نقشه نمایش داده می شود. تمامی این اطلاعات برای هر کدام از جلسات تمرین نگهداری می شوند و بعدا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. در حال حاضر چهار برنامه تمرینی در چهار سطح، با اهداف متفاوت وجود دارد. هر سطح شامل ۴ هفته با ۳ بار تمرین در هر هفته است. با تمام شدن ۴ هفته و رسیدن به سطح مطلوبی از آمادگی بدنی می توانید به سطح بعدی تمرین رفته و مسافت و میزان دویدن را افزایش دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Start Running. GPS Run Tracker اندروید:

رسیدن به پنج کیلومتر دویدن در یک جلسه تمرین دارای چهار سطح تمرینی مختلف برای آمادگی بدنی های متفاوت امکان ایجاد تمرینات سفارشی شده گام شمار داخلی دقیق ثبت و پیگیری میزان کالری سوخته شده ارائه آمار های دقیق و جزئی به همراه نمودار برای درک آسان تر آن ها طراحی تمیز و زیبای رابط کاربری نمایش مسیر دویدن روی نقشه بازخورد های صوتی برای ارائه دستورالعمل ها و گفتن زمان باقی مانده از تمرین یک برنامه عالی برای شروع دویدن

اپلیکیشن Start Running. GPS Run Tracker ابزاری عالی برای کسانی است که می خواهند با دویدن به تناسب اندام و سلامت بدن برسند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : در نسخه جدید نام برنامه به Start to Run. Running for Beginners تغییر داده شده است.

Start Running. GPS Run Tracker

تغییرات نسخه 4.27 + optimized for Android 13

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Start Running. GPS Run Tracker 4.27 – گام شمار و کالری شمار اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..