تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای خنثی بودن فدراسیون فوتبال در پرونده مهم پرسپولیس

ماجرای خنثی بودن فدراسیون فوتبال در پرونده مهم پرسپولیس

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته در برنامه فوتبال برتر در بخشی از واکنش خود به اظهارات اخیر مهدی تاج درخصوص احتمال مشکل ایجاد شدن برای این باشگاه در صورت پرداخت نشدن به موقع قسط دوم طلب بوژیدار رادوشویچ، مدعی شد «طبق نامه‌ای که فیفا برای پرسپولیس ارسال کرده اعلام شده است باتوجه به اینکه هنوز محاسبات فیفا برای تعیین درآمد باشگاه‌ها پایان نیافته، امکانی برای پرداخت نداریم اما اگر فدراسیون بخواهد می‌تواند بگوید و از پاداشش پرداخت کنیم. با این وجود انگار دوست نداشتند پرسپولیس مجوز حرفه‌ای بگیرد زیرا با درخواست ما برای پرداخت این مبلغ از پاداش فدراسیون موافقت نشده است.»

ظاهرا یکی از دلایلی که فدراسیون تاکنون نتوانسته با این درخواست پرسپولیس موافقت کند این است که چنین اقدامی نیاز به مصوبه قانونی اعضای هیات رئیسه دارد و مهدی تاج به عنوان رئیس نمی‌تواند شخصا از فیفا بخواهد پاداش فدراسیون را برای پرداخت مطالبات دروازه‌بان کروات اسبق پرسپولیس در اختیار سرخ‌پوشان قرار بدهد. ضمن اینکه طبق قوانین موجود کمک مالی یک نهاد عمومی غیردولتی مثل فدراسیون فوتبال به شرکت دولتی مانند پرسپولیس، تخلف محسوب می‌شود و این مورد نیز دست و پای تاج و همکارانش را برای کمک به پرسپولیس تا حدی بسته است.

در دوره مدیریت شهاب عزیزی‌خادم کمک ۱۰ میلیاردی او به باشگاه پرسپولیس بدون رعایت تشریفات قانونی لازم مثل کسب مجوز هیات رئیسه دردسرهای زیادی برای رئیس اسبق فدراسیون ایجاد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای خنثی بودن فدراسیون فوتبال در پرونده مهم پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..