تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار گلستان: «ارائه خدمت» به کاشفان حجاب «ممنوع» است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: استاندار گلستان گفت: طی دستورالعمل ۱۷ بندی از سوی وزارت کشور، نقش و وظیفه‌مندی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده که با قوت و قدرت اجرا خواهد شد و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.

 علی محمد زنگانه در نشست صمیمی با خانواده شهدای مدافع حرم گلستان اظهار کرد: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع است و حراست‌ها به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مؤمنین هستند.

استاندار گلستان افزود: از اینکه در خدمت شما و در محفل شهدا هستم، خدا را شاکریم و اگر در انجام وظایف خود دچار نقصان هستیم، از شهدا عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: دعای خیر خانواده معزز شهدا برای رفع چالش‌ها و مباحث اقتصادی کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ بسیار اثر بخش است.

زنگانه گفت: شما خانواده معزز شهدا اسوه و الگوی در جامعه هستید و امیدوارم به برکت خون شهدا در دستیابی به اهداف توسعه استان، موفق باشیم.

استاندار گلستان بیان کرد: طی دستورالعمل ۱۷ بندی از سوی وزارت کشور، نقش و وظیفه‌مندی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده که با قوت و قدرت اجرا خواهد شد و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار گلستان: «ارائه خدمت» به کاشفان حجاب «ممنوع» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..