تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنده زنده سوختن 2 ارومیه ای در تصادف سمند با تیر برق !

به گزارش رکنا از آذربایجان‌غربی؛حجت مشتاق "در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وصول خبر مبنی بر وقوع تصادف در خیابان والفجر سریعا همکارانم در  پلیس راهور در محل حادثه حضور یافتند.

وی ادامه داد:  با حضور مامورین در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری سمند در بلوار والفجر ارومیه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره  با تیر برق وسط بلوار با شدت برخورد و دچار حریق شده که راننده و سرنشین خودرو گرفتار شعله های آتش شده و در اثر سوختگی شدید جان باختند.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان در پایان تاکید کرد: یکی از آسیب های جدی در رانندگی که منجر به تصادفات با خسارت های غیر قابل جبران می گردد رانندگی هیجانی و احساسی و عدم مهارت و کم تجربگی  رانندگان جوان  می باشد بنابراین از خانواده های محترم خواهشمندیم که رفتارهای جوانان را کنترل نموده و تذکرات لازم را به موقع گوشزد نمایند تا شاهد حوادث تلخی در سطح معابر نباشیم.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنده زنده سوختن 2 ارومیه ای در تصادف سمند با تیر برق !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..