تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین روز دهه مغفرت خدا؛ شرح دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان

۱۸:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۱۲۰۹۸

۱۸:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲

۸۴۱۲۰۹۸

دانلود PDF

ماه عاشقی؛ قسمت بیست و یکم

دانلود PDF

در دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان آمده است: اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الی مَرْضاتِکَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.

خدایا، در این ماه برای من به سوی خشنودی ات دلیلی قرار ده و برای شیطان راهی به سوی من قرار مده و بهشت را منزل و آسایشگاهم قرار ده، ای برآورنده حاجات خواهندگان.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهاری، کارشناس مذهبی در شرح روز بیستم ماه رمضان می‌گوید: خدایا برای در این روز به سوی خشنوی‌هایت قرار ده.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین روز دهه مغفرت خدا؛ شرح دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..