تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا بیش از ۱۲۰ نهاد و شخص را به بهانه ارتباط با روسیه تحریم کرد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در بیانیه‌ای گفت: تحریم‌های اعمال‌شده توسط وزارت خزانه‌داری و وزارت خارجه آمریکا، بر بیش از ۱۲۰ نهاد و شخص در بیش از ۲۰ کشور جهان، از جمله تسهیل‌کننده‌های فرار از تحریم‌های آمریکا اعمال می‌شود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز در بیانیه‌ جداگانه ای اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه تسهیلگران مالی روسیه در سراسر جهان از جمله ترکیه، امارات و چین و افراد و شرکت‌ها وضع کرده است.

در این بیانیه آمده است: آمریکا به اقدامات خود علیه روسیه و کسانی که از جنگ این کشور در اوکراین حمایت می کنند و تحمیل عواقب شدید بر بازیگران حامی روسیه در کشورهای ثالث ادامه خواهد داد.

در میان افرادی که روز چهارشنبه هدف قرار گرفتند، شرکت نظامی خصوصی پاتریوت قرار دارد که به گفته وزارت امور خارجه آمریکا با سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه و گروه نظامی واگنر در ارتباط است.

همچنین شرکت فناوری هوافضای "هد HEAD" چین که در زمینه تصاویر ماهواره‌ای فعالیت می کند، تحریم شده است.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد این شرکت چینی تصاویر ماهواره‌ای از مناطق مختلف اوکراین را در اختیار نهادهای وابسته به واگنر و یوگنی پریگوژین فرمانده این گروه قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین شرکت کینگ پای تکنولوژی اچ کی مستقر در چین را روز چهارشنبه تحریم کرد. به گفته این وزارت خانه، این شرکت با چندین نهاد نظامی-صنعتی روسیه در ارتباط است.

وزارت امور خارجه آمریکا گفت که پنج نهاد و یک فرد که با شرکت دولتی هسته‌ای روس اتم در ارتباط هستند نیز تحریم شده اند. وزارت خارجه آمریکا این شرکت روسی را به استفاده از صادرات انرژی برای اعمال فشار سیاسی و اقتصادی بر مشتریان خود متهم کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنین تحریم هایی را علیه شرکت یو اس ام هولدینگز متعلق به علیشیر عثمانوف تاجر میلیاردر روس، همراه با نهادهای وابسته به آن اعمال کرده است.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا بیش از ۱۲۰ نهاد و شخص را به بهانه ارتباط با روسیه تحریم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..