تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دربی استقلال و پرسپولیس سرنوشت‌ساز شد

دربی استقلال و پرسپولیس سرنوشت‌ساز شد

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص تیم قهرمان لیگ درصورت تساوی امتیازات اظهاراتی را مطرح کرد.

سهیدل مهدی گفت: اول اینکه تا زمانیکه بازی‌های رود رو بطور کامل یعنی رفت و برگشت برگزار نشود نمی‌توان بر اساس آن جدول را چیدمان کرد. و رتبه‌ تیم‌ها را مشخص کرد، در وهله بعدی دستورالعمل برگزاری لیگ برتر می‌گوید زمانیکه در پایان رقابت‌ها تیم‌ها هم‌امتیاز باشند برای تعیین تیم قهرمان، سقوط‌کننده‌ها و تیم‌هایی که سهمیه آسیایی را کسب می‌کنند، این روش یعنی بازی رودررو به کار گرفته می‌شود و با این روش تیم برتر انتخاب خواهد شد.

مهدی افزود: در جریان قابت‌ها که لیگ در حال پویایی است، دلیلی ندارد با این روش بخواهیم رتبه تیم‌ها را مشخص کنیم و تا پایان رقابت‌ها برساس تفاضل گل، رتبه تیم‌ها در جدول رده‌بندی تعیین خواهد شد. این موضوع نباید خیلی هم حساسیت‌زا شود؛ چراکه شاید یک تیم تا هفته پایانی در رده اول جدول قرار داشته باشد اما در هفته پایانی نایب قهرمان شود.

باتوجه به اظهارات رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درصورتیکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال شرایط قهرمانی پیدا کنند و با هم هم‌امتیاز شوند، درنهایت تیم قهرمان بادر نظر گرفتن نتیجه بازی‌های دربی قهرمان خواهد شد. از این رو دربی پیش رو بین سرخابی‌ها از اهمیت ویژه‌ای نسبت به دوئل دو تیم در سال‌های قبل برخوردار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دربی استقلال و پرسپولیس سرنوشت‌ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..