تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(عکس) خداحافظی با دگمه ها در آیفون ۱۵ پرو

در شایعات قبلی گفته شده بود که دکمه تنظیم صدا و سوئیچ سایلنت‌کردن دستگاه در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو مانند گذشته نخواهد بود و اپل قصد دارد آن‌ها را تغییر دهد. در واقع این دکمه‌ها که قبلاً قابل کلیک بوده‌اند، قرار بود تا مانند دکمه Home آیفون‌های قدیمی، لمس خازنی باشند.

مینگ-چی کو، تحلیلگر محصولات اپل ادعا کرده که این شرکت به دلیل مشکلات فنی حل‌نشده در آیفون ۱۵ پرو از دکمه‌های حالت جامد استفاده نمی‌کند.

هرچند در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که اپل در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱‌۵ پرو مکس قصد دارد از دکمه‌های حالت جامد استفاده کند، اکنون «مینگ-چی کو»، تحلیلگر محصولات این شرکت اعلام کرده که کوپرتینویی‌ها احتمالاً به دلیل «مشکلات فنی حل‌نشده» از تصمیم خود صرف نظر خواهند کرد. با این وجود، مدل‌های برتر آیفون ۱۵ ممکن است همچنان با دکمه‌های فیزیکی معمولی عرضه شوند.

در شایعات قبلی گفته شده بود که دکمه تنظیم صدا و سوئیچ سایلنت‌کردن دستگاه در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو مانند گذشته نخواهد بود و اپل قصد دارد آن‌ها را تغییر دهد. در واقع این دکمه‌ها که قبلاً قابل کلیک بوده‌اند، قرار بود تا مانند دکمه Home آیفون‌های قدیمی، لمس خازنی باشند.

آیفون ۱۵ پرو

تغییر برنامه‌های آیفون ۱۵ پرو به دلیل مشکلات فنی

اما اکنون مینگ-چی کو در پست جدید Medium خود گزارش داده: «آخرین بررسی‌های من نشان می‌دهد که به دلیل مشکلات فنی حل نشده قبل از تولید انبوه، هر دو مدل رده بالای آیفون ۱۵ پرو (پرو و پرو مکس) طراحی دکمه حالت جامد را کنار می‌گذارند و از همان طراحی دکمه‌های فیزیکی سنتی استفاده خواهند کرد.»

کو در یادداشت خود توضیح می‌دهد که چنین تغییری به تأمین‌کنندگان آسیب خواهد زد. از جمله شرکت‌هایی که تحت تأثیر این تصمیم اپل خواهند گرفت، به Cirrus Logic اشاره شده که قرار بود ریزپردازنده‌های اختصاصی دکمه‌های جدیدی را تولید کند.

با این حال، به ادعای کو آیفون ۱۵ پرو هم اکنون در مرحله توسعه EVT خود قرار دارد که با این وجود زمان کافی برای اصلاح طراحی دستگاه نیز وجود دارد. علاوه بر این، حذف دکمه‌های حالت جامد و استفاده از دکمه‌های فیزیکی قدیمی فرآیند توسعه و آزمایش دستگاه را ساده‌تر می‌کند.

هفته گذشته رندر‌های باکیفیت جدیدی از آیفون ۱۵ پرو منتشر شده بودند که در آن‌ها شاهد پورت USB-C و دکمه‌های غیرمتحرک این دستگاه بودیم. انتظار می‌رود تا اپل در شهریورماه سال جاری از نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند.

منبع:دیجیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(عکس) خداحافظی با دگمه ها در آیفون ۱۵ پرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..