تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحشت در روستای چم‌گز پلدختر / اهالی خانه هایشان را تخلیه کردند

به گزارش رکنا، فرمانداری پلدختر حمید خادم اظهار کرد: این روستا دارای ۹۰ خانوار است که به‌علت قرار گرفتن در حاشیه رودخانه سیمره و احتمال وقوع سیلاب دستور تخلیه آن صادر شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر لرستان برای استقرار ساکنان این روستا «شهرک» ایجاد می‌کند.

خادم با بیان اینکه تدابیر لازم برای سیل احتمالی در این شهرستان اندیشیده شده است، افزود: برای روبرو شدن با بحران های پیش رو آمادگی نسبی داریم و اطلاع رسانی های لازم نیز در این خصوص به مردم صورت گرفته است.

یک سامانه بارشی قوی از صبح روز چهارشنبه تا روز جمعه در آسمان استان لرستان فعال خواهد شد، هسته اصلی این سامانه از عصر چهارشنبه تا عصر پنجشنبه فعال خواهد بود.

رگبار و رعد و برق شدید، وزش باد شدید، رگبار تگرگ، تندباد لحظه‌ای، خطر اصابت صاعقه، کاهش دما و رگبار برف در برخی ارتفاعات استان از مخاطرات این سامانه خواهد بود.

سامانه مذکور تمام آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت تاثیر قرار خواهد داد، طی مدت فعالیت سامانه مذکور، اختلال در تردد، لغزنده شدن سطح معابر، ایجاد رواناب‌ها و سیلابی شدن مسیرها، بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه‌ها بویژه رودخانه‌های فصلی و موقتی، اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهری، سقوط اشیاء و خسارت به برخی سازه های روستایی و شهری، شکستن درختان، خسارت به صنعت و برخی محصولات کشاورزی با توجه به وزش باد شدید و تگرگ دور از انتظار نیست.

با توجه به اعلام وضعیت قرمز سازمان هواشناسی در برخی مناطق استان، احتمال رخداد سیل دور از انتظار نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحشت در روستای چم‌گز پلدختر / اهالی خانه هایشان را تخلیه کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..