تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط

ویژگی های ظاهری زنان که مردان را به خود جذب می‌کند تقریبا برای همه مشخص است. فهرست ویژگی‌ های جذاب فیزیکی بسیار وسیع است. هر مردی ترجیحات خودش را دارد، همانطور که هر زن ترجیحات خودش را دارد.

اما اگر به آن‌سوی سطح نگاه کنیم چه؟ ظاهر ممکن است در ابتدا توجه کسی را به خود جلب کند، اما چه چیزی باعث می‌شود که مرد آنقدر جذب زن شود که به دنبال ایجاد یک ارتباط عمیق و پایدار با او باشد؟ یک مرد به دنبال چه ویژگی های شخصیتی در زنی است که می‌تواند به یک شریک عاشقانه بالقوه تبدیل شود؟

ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط

۹ نشانه که به شما می‌گوید باید به رابطه عاشقانه خود پایان دهید

شش کارشناس روابط، خصوصیات غیرفیزیکی که مردان در یک زن مجذوب آن می‌شوند به اشتراک گذاشته‌اند:

۱. مشوق و حامی ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط

چرا بسیاری از مردان در رابطه زناشویی خود منفعل هستند؟

دلگرمی. مردها فقط تایید نمی‌خواهند، بلکه کسی را می‌خواهند که پشتشان باشد و به آن‌ها این احساس را بدهد که موانع و مشکلات نشانه شکست نیستند، بلکه جست‌وجوی راهی جدید رو به جلو هستند. می‌توانید مشتاق باشید و بگویید: «تو باهوشی. یک راهی پیدا می‌کنی.»

۲. هوش عاطفی و شوخ طبعی ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط

۵ نشانه کلیدی که هشدار می دهند رابطه شما در آستانه‌ی فروپاشی است

کارملیا ری، مربی دوستیابی آنلاین، می‌گوید بر اساس اطلاعات واقعی که از مراجعان مرد خود به دست آورده، به‌غیر از ویژگی‌های فیزیکی و جذابیت ظاهری، مهمترین ویژگی‌هایی که مردان به دنبال آن هستند عبارتنداز: سبک‌دلی، کنجکاوی، تمرکز بر رشد شخصی، و داشتن EQ (هوش عاطفی) بالا.   

زنی که بتواند از نظر عاطفی با یک مرد ارتباط برقرار کند و احساسات، جاه طلبی ها و ناامنی های او را درک کرده و از او قدردانی کند، ویژگی اصلی دلخواه مردان را دارد. هوش عاطفی بالا نقش مهمی در هر رابطه ای دارد. زمانی که یک زن بتواند از احساسات خود و دیگران آگاه باشد، گواه این است که اجازه می‌دهد تا ارتباط معناداری بدون انفجار و طغیان عاطفی برقرار کند.

۳. خونگرمی و اعتماد به نفس ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط

چگونه در مورد رابطه جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنیم؟

اکثر مردان به دنبال زنی می‌گردند که با خودش راحت باشد زیرا احتمالا به آنها کمک می‌کند در حضور او احساس راحتی کنند. آنها زنی را دوست دارند که صمیمی، مهربان و خونگرم با شخصیتی شاداب باشد زیرا این باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشند. اگر وقتی با شماست احساس خوبی دارد، این یک شروع عالی است!

۴. پذیرا و قضاوت‌پرهیز ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط

چطور بفهمیم در رابطه فریب خورده‌ ایم؟

تیلور کوار می‌گوید همه ما می‌دانیم که اکثر مردان از نظر بصری تحریک می‌شوند. اما وقتی نوبت به یافتن شریک زندگی می‌رسد، بسیاری از مردان به دنبال شخصی هستند که بتوانند در کنار او خودشان باشند. منظورم عملکردهای فیزیکی ناهنجار نیست، منظورم این است که آنها می‌خواهند در بیان خواسته ها، امیدها و ترس های واقعی خود آزاد باشند.

کسی که به آنها اجازه دهد بدون قضاوت یا شرم ابراز وجود کنند. مردها به دنبال احترام هستند و می‌خواهند بدانند که شریکشان وقتی آنها را در آسیب پذیرترین وضعیت خود ببینند، احترامشان را زیر پا نخواهند گذاشت.

۵. سازگار و همه فن حریف ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط

۲ اصل اساسی و مهم برای داشتن یک رابطه پایدار و ایمن

مارلا مارتنسون می‌گوید: «به عنوان یک واسطه ازدواج، رایج ترین ویژگی های غیرفیزیکی که مشتریان مرد من در یک شریک به دنبال آن هستند عبارتند از: راحت بودن با او، خوشحالی او از زندگی اش و داشتن علایقی که او را هیجان زده می‌کند.»

۶. صادق و منطقی ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط

بهترین اختلاف سنی میان زوجین برای ماندگاری رابطه عاطفی چقدر است؟

به نظر جک کینی، شریک زندگی نباید داستان بسازد و در یک دنیای فانتزی زندگی کند، بلکه باید در واقعیت زندگی کند؛ جایی که اعمال هرگز دروغ نمی‌گویند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی های شخصیتی در زنان که مردان را مجذوب می‌کند از زبان ۶ کارشناس روابط»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..