تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش گزارشگر سرشناس تلویزیون به شایعه دستمزد ۵۰۰ میلیونی

محمدرضا احمدی و محمد حسین میثاقی دو مجری مطرح صدا و سیما اجرای ویژه برنامه جام جهانی را از شبکه سه برعهده داشتند. بعد از پایان جام جهانی شایعه شد این دو مجری برای اجرا در هر برنامه نفری ۵۰۰ میلیون دستمزد گرفتند.

موضوعی که از همان ابتدا عجیب به نظر می‌رسید. با این حال از احمدی در این خصوص پرسیدیم که گزارشگر و مجری سرشناس صدا و سیما در مورد شایعه دستمزد ۵۰۰ میلیونی‌اش اینطور واکنش نشان داد. احمدی در این باره به خبرورزشی گفت: «به نظرم آن‌قدر این حرف مسخره بود که دیگر نیازی به صحبت در موردش نیست. من فکر می‌کنم این صحبت فراتر از دروغ بود و کاملا مشخص است که هیچ پایه و اساسی ندارد.»

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش گزارشگر سرشناس تلویزیون به شایعه دستمزد ۵۰۰ میلیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..