تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با این وجود انتقادهای زیادی نیز از این نسخه از لامبورگینی صورت گرفته‌است چراکه مردم زیادی وجود دارند که از ایده یک خودرو آفرود سخته شده به دست لامبورگینی وحشت دارند؛ در هر صورت این گاو خشمگین ایتالیایی خیلی به نظرات اهمیتی نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: ترفند جالب روسیه برای بی‌اثر کردن پهپادهای اوکراین / عکس این خودروی چینی می‌رقصد! / عکس

از نظر موتور، همان موتور ۴.۰ لیتری V۸ توئین توربوشارژ ۶۴۱ اسب بخاری است که در SUV استاندارد استفاده می شود، اما این خودرو برای پاسخگویی به دنیای مسابقه های بیابانی دوباره مهندسی شده است. به عنوان استاندارد، این ابر SUV می تواند در ۳.۶ ثانیه به سرعت ۰-۶۰ مایل در ساعت برسد، اما این تنها نیمی از ماجرا است. این یک وسیله نقلیه کاربردی ورزشی عجیب و غریب است که همچنین لوکس و مملوء از فناوری است.

ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود/ عکس

از هر نظر در خارج از جاده عملکرد خوبی دارد، مطمئناً به خوبی یک مدافع لندرور نیست، اما برای یک SUV بسیار قدرتمند و عجیب و غریب خوب است.

در بیرون، این رندر نشان می‌دهد که چگونه یک اوروس اصلاح‌شده واقعی ممکن است به نظر برسد. لامبورگینی Urus Baja Racer به لطف سیستم تعلیق و پیشرانه سفارشی، ارتفاع سواری بیشتری دارد. افزایش ارتفاع سواری به تنهایی آن را به یک آفرود تبدیل نمی‌کند. خوشبختانه، چراغ‌های LED اضافی در سپر جلو و در یک قفسه‌ی عظیم نصب‌شده در سقف وجود دارد.

ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود/ عکس

احتمالاً بزرگ‌ترین سورپرایز به‌شکل صندوق عقب با چرخ یدکی و یک نوار تکی با لوگوی برند ایتالیایی و چراغ‌های عقبی که در قسمت‌های عقب آن قرار دارند، در انتظار شماست.

منبع: هات‌کارز

۲۲۷۲۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..