تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به‌دنبال پیش‌بینی وقوع طوفان در برخی مناطق کشور؛ این نکات را رعایت کنید

با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر طوفانی شدن برخی مناطق کشور در روزهای آینده، ذکر این نکات برای اطلاع هموطنان ضروری‌ست:

اگر کار ضروری ندارید به‌ویژه در ساعات عصرگاهی از منزل خارج نشوید.

از حضور در دشت‌ها، ارتفاعات و فضاهای باز که احتمال برخورد صاعقه وجود دارد خودداری کنید. از قرار گرفتن در لبه دره‌ها و بلندی‌ها مثل لبه بالکن‌ها، پنجره‌ها و پشت بام.ها که احتمال سقوط دارد خودداری کنید.

از نشستن در حاشیه و بستر رودها که با رگبار چند دقیقه‌ای باران سیلابی می‌شود خودداری کنید.

از نشستن در مناطقی که پوشش گیاهی انبوهی دارد به گونه‌ای که کف زمین مشخص نیست خودداری کنید. احتمالا سقوط در چاه و گودال‌های ناپیدا وجود دارد. ۵. اجسام سنگین مانند گلدان و مجسمه را از لبه پنجره‌ها و بالکن‌ها به محل امنی منتقل کنید. در صورت وزش باد احتمال سقوط به پایین وجود دارد. ۶. در زمان باد و طوفان سریعا خود را به سرپناه امن و مقاوم برسانید.

در زمان طوفان از قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های درحال ساخت، ساختمان‌های با نمای شیشه‌ای، درختان کهنسال، تیرها، دکل‌ها و زیر کابل‌های برق خودداری کنید. ۸. اگر با خودرو تردد می‌کنید از سلامت خودرو بویژه در قسمت برف پاک‌کن و ترمزها اطمینان حاصل کنید.

به‌هنگام رانندگی و در زمان بارندگی و طوفان مراقب عابران پیاده باشید.

عابران پیاده در زمان بارندگی و طوفان بهتر است البسه نایلونی با رنگ‌های روشن پوشیده و حتما از پل‌های عابر پیاده عبور کنند.

بیشتر بخوانید:

35271




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به‌دنبال پیش‌بینی وقوع طوفان در برخی مناطق کشور؛ این نکات را رعایت کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..