تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای جنجالی ترامپ از روز دستگیر شدنش

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شده کارکنان دادگاه جنایی نیویورک هنگام تفهیم اتهام او در هفته گذشته گریه کرده و از او معذرت‌خواهی کرده‌اند. 

ترامپ این ادعا را در گفت‌وگویی با «تاکر کارلسون»، مجری شبکه خبری فاکس‌نیوز مطرح کرده. این مصاحبه قرار است تا ساعاتی دیگر پخش شود. 

دونالد ترامپ درباره کارکنان دادگاه نیویورک که او را به ۳۴ فقره اقدامات مجرمانه در خصوص دستکاری اسناد تجاری متهم کرد گفت: «آنها باور نکردنی بودند.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا اضافه کرد: «وقتی به دادگاه رفتم -که به نوعی می‌شود گفت زندان است- آنها دور من را گرفتند و اینطور بگویم که داشتند گریه می‌کردند. منظورم آدم‌هایی است که در آنجا کار می‌کنند و حرفه‌ای هستند.»

وی اضافه کرد: «این آدم‌ها مشکلی با دستگیر کردن قاتلان ندارند. آنها کلی آدم می‌بینند. محیط خیلی خیلی خشنی است. با این حال، آنها گریه می‌کردند. واقعاً گریه می‌کردند. می‌گفتند، معذرت می‌خواهم.»

دونالد ترامپ سه‌شنبه هفته گذشته برای تفهیم اتهام در دادگاه جنایی منهتن نیویورک حضور یافت. 

سندی که از کیفرخواست ترامپ منتشر شده نشان می‌دهد او به ۳۴ فقره جرم در ارتباط با دستکاری اسناد مالی برای پرداخت حق‌السکوت به دو زن متهم شده است. 

یکی از اتهامات مطرح‌شده علیه ترامپ پنهان‌کاری درباره پرداخت ۱۵۰ هزار و ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت به دو زن است.  ترامپ علاوه بر این متهم است به نگهبان برج ترامپ هم مبلغ ۳۰ هزار دلار به عنوان رشوه پرداخت کرده است. 

وکیل ترامپ این کیفرخواست را «مأیوس‌کننده و غم‌انگیز» توصیف کرده است. او همچنین گفت که این کیفرخواست نشان می‌دهد که حاکمیت قانون در این کشور مرده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای جنجالی ترامپ از روز دستگیر شدنش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..