تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقادات رونالدو باعث اخراج گارسیا از النصر شد

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، باشگاه النصر عربستان در پی نتایج ضعیف اخیر این تیم و البته انتقادات کریستیانو رونالدو، رودی گارسیا را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد. رسانه‌های معتبر فرانسوی و اسپانیایی خبر اخراج این سرمربی فرانسوی را منتشر کرده‌اند، اما باشگاه النصر هنوز چیزی در این خصوص اعلام نکرده است.

بر اساس گزارش «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه؛ باشگاه النصر در پی پیچیده شدن رابطه رودی گارسیا و بازیکنانش از جمله کریستیانو رونالدو اقدام به اخراج این سرمربی فرانسوی کرده است. روزنامه «مارکا» اسپانیا هم خبر داد؛ باشگاه النصر پس از اینکه کریستیانو رونالدو نارضایتی خود از رویکرد رودی گارسیا را به مدیران باشگاه اطلاع داد، به همکاری‌اش با این سرمربی 59 ساله پایان داد.

رونالدوی 38 ساله که پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر به عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوست، در 10 بازی در لیگ عربستان 11 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

النصر در حال حاضر با 53 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان است و با الاتحاد صدرنشین سه امتیاز اختلاف دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقادات رونالدو باعث اخراج گارسیا از النصر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..